zondag 7 december 2014

Nederlandse Hits 50er jaren


1 Schmidt Joseph - Ik hou van Holland
2 Chico's De - Koel helder water
3 Davids Louis - Voetbalmatch
4 Christiani Eddy - Daar Bij De Waterkant
5 Klein Bobby - Ouwe Bles
6 Jordaan Johnny - De afgekeurde woning
7 Heleentje van Kapelle - Naar de speeltuin
8 Jordaan Johnny - Bij Ons In De Jordaan
9 Bordon Harry - Es de waereld zou vergaan
10 Steyn Cor - Don't fence me in/I'll Walk Alone/Sentimental journey
11 Christiani Eddy - Zonnig Madeira
12 Van Nunen Rien & Bert van Dongen - Breng eens een zonnetje/Rats, kuch en bonen/Wie heeft er suiker in de erwtensoep gedaan
13 Jordaan Johnny - Geef mij maar Amsterdam
14 Dorus - Twee motten
15 2 Pico's de - Zoek de zon op/Louise zit niet op je nagels te bijten/Schep vreugde in 't leven
16 Woiski Max - B.B. met R. (is bruine bonen met rijst)
17 Tante Leen - Oh Johnny
18 Tante Leen & Johnny Jordaan - Waar is de tijd gebleven
19 Davids Heintje & Sylvain Poons - Omdat ik zoveel van je hou
20 The Millers - Coquette/Get up them stairs/After you've gone/Blue skies/Make mine Millers
21 De Knegt Joop - Ik sta op wacht
22 Woiski Max - Paramaribo
23 Leedy Trio het - Baaalen!!!
24 Lydia - Send me the pillow
25 Shirley - Vacantie in Honolulu
26 Christiani Eddy - Spring Maar Achterop
27 Kilima's the - Kussen in Hawaii/Onder de sterren van Hawaii/Maanlicht op Tahiti
28 Alberti Willy - Marina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten