zondag 7 december 2014

28 Telstar Troeven 11


1 Meeuwen de - De watermolen
2 Zangeres Zonder Naam - Ik sta aan 't strand
3 Cardo Danny - Haar naam was Carmen
4 Cees en Marjan - Het lied der liefde
5 Van Zutphen Jeannette - Wie weet waar ik hem kan vinden?
6 Hoes Johnny - Ik kan d'r niks an doen
7 Turfschippers de - Bloesemwals
8 Wally Eddy - Ons huis is zo leeg zonder jou
9 Zwarte Lola - Adieu, Salvatore
10 De Koning duo - Er drijft 'n fles
11 De Rog Duo - Geef me 'n kus
12 Ellen & The Moodmakers - Dat is de zoen
13 Diepenbrock Theo - Rosalinde
14 Theo en Irma - Als ik 's avonds met jou ga dansen
15 Hoebe Gerard - Maar wie holt van mekaar
16 Kampen Marjan - Parla mi d'amore
17 Duo Onbekend - 25 Rozen
18 Heikrekels de - Blauw, Blauw, Blauw
19 Paladijns de - Het is zo mooi
20 Johnny en Mary - Op heel de wereld
21 Heikrekels de - Heide-melodie
22 Rietveldt Benny - Adieu, m'n kleine vent
23 Tonny en de Wildebries - Dans Nog Eenmaal Met Mij
24 Schoepen Bobbejaan - Er staat 'n huis in de bergen van Majorca
25 Prins Bobby - De kleine prins
26 Harry & Hilde - Majoretten
27 Dikke Leo - Hiep Hiep Hoera
28 Ans en Jans - Hiep Hiep Hoera

Geen opmerkingen:

Een reactie posten