zondag 7 december 2014

28 Telstar Troeven




1 Zangeres Zonder Naam - Eduard en Helena
2 Jerry en Mary - De Werkmanszoon
3 Gorissen Jan - De Klokkenwals
4 Heikrekels de - Waarom heb jij me laten staan?
5 Radi-Ensemble het - Sonja Addio!
6 Straatmuzikanten  de - Martha
7 Elmari zusjes de - De Vinkenwals
8 Helma En Selma - Bergen van Tirol
9 Knollenplukkers de - Tiroler Holzhacker buab'n
10 Heuts Anny - Zwarte Lola
11 Wally Eddy - Cherie
12 Johnny en Caesarine - La Paloma
13 Betsie en Jo - Het komkommertje
14 Dikke Leo - De Schoorsteenveger
15 Hoes Johnny - We moeten lief zijn voor elkaar
16 van Gortel Lubbert & De Boertjes van buuten - Lieve Frans
17 Boertjes van buuten de - Aambeeld polka
18 Heikrekels de - Jij bent voor mij alleen!
19 Wijsbek Nelly - Ik voelde dat jij....
20 Bex-Menten - Orgelwals
21 Zangeres Zonder Naam - Jongens van 18 jaar
22 de Graaf Annelies - Memories of Heidelberg
23 Jean en Willy - Wiener Polka
24 Johnny en Mary - Lach Clown!
25 Blenco Johnny - 'n Kus van jou, cherie
26 Diepenbrock Theo en de Pipo's - Je hebt me vandaag nog niet gekust
27 Slome Japie - Ik heb m'n hart op Katendrecht verloren
28 Nelis en Bart - Je moet wat hoger!
























































Geen opmerkingen:

Een reactie posten