zondag 7 december 2014

Dubbel Hit 1


1 Cramer Ben - Agata
2 Duo X - Laat mij niet alleen
3 Duffe Dorus - De fles
4 Pijn Jan - Jongens van plezier
5 Corry & de Rekels - Huilen is voor jou te laat
6 Sjaak en peter - Ra Ta Ta
7 Willemien - De meiden van de kermis
8 Butlers de - Buffelo Bill
9 Melkweg Henk - Maanserenade
10 Wilma - 80 Rode rozen
11 Debby - In luilekkerland
12 De Rekels - Huil maar niet kleine Eva
13 Vastos Los - Ik heb 'n vlo
14 Big Fair Organ - Oh Lady Mary
15 Ronald - Brandend zand
16 Wilma - 'n Suijerspin
17 Anja - Waarom cherie
18 Lido Kwartet - Lido Kwartet
19 Severs Paul - Ik Ben Verliefd Op Jou
20 Civilians - Kus me voor de laatste keer
21 Lord Wanhoop - Die nacht
22 Hoepla's de - De stier en ik (El gato montez)
23 Cramer Ben -  Yoffy Yoffy Yoffy
24 Hoepla's de - Alors je chante
25 Jan, Nol en Marie - We zijn op de wereld om mekaar te helpen niet waar
26 Corry & de Rekels - Mijn stil verdriet
27 Duo X - In gedachten zie ik het kerkje weer
28 de Uilen - In het praathuis is geen bier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten