zondag 7 december 2014

28 Telstar Troeven 7


1 Theo En Z'n Troubadours - Ik heb geluk in de liefde!
2 Hoes Johnny - Dat doet de peper in m'n bloed!
3 Sunshines de - Ay ay ay Maria!
4 Duo Onbekend - Jij en ik!
5 Oostvogels Mien - Ik kan vergeven maar nooit vergeten!
6 Beridi's de - Sprookjesnacht
7 Raphael - Palma de Mallorca
8 Lippinkhof Herman - Karavaan
9 Song of the Family the - Mijn dorpje
10 Majona's de - Anja, liefste Anja
11 Riekie - Ja, jij kunt gaan!
12 Betsie en Jo - Oh, was ik maar een vlo!
13 van Vegchel Jeanny - Trek eens aan m'n oortje!
14 Dikke Leo - Ik ga weer terug naar m'n moeder!
15 Heikrekels de - Blijf van me houden!
16 Ellen & The Moodmakers - Mijn zonneschijn
17 Teddy Boys de - Zo bruin als chocolade
18 Kraft Beppie - Ay Caballero!
19 Vore Jerry - Speesie Treesie
20 Zwarte Lola - Oh, oh, Japie!
21 Wally Eddy - Ik denk aan jou!
22 Zangeres Zonder Naam - Zeehondenbabies
23 Radi-Ensemble het - Wacht op mij, Mona Lisa!
24 Lisette - Speel niet met m'n hart!
25 Four Tak de - Ik wil je niet meer!
26 Kermisduo het - Kermismars
27 Draaiorgel De Veronica - Judokamars
28  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten